top of page

שיפור תהליכים בארגון

התקשורת של הארגון עם סביבת הפעילות שלו (Ecosystem) הכוללת את לקוחותיו, שותפיו העסקיים, סוכניו, ספקיו וכמובן עובדיו היא נשמת אפו. באותו אופן (בתקשורת כזו או אחרת) בכל ארגון, האגפים השונים, על ההתמחויות ותחומי הידע השונים, חייבים להסתנכרן. הסנכרון הפנימי והסנכרון עם סביבת הפעילות של הארגון ממומש באמצעות תהליכים החוצים ארגונים (B2B, B2C), מחלקות/אגפים, בעלי תפקידים, ומערכות שונות. התאמה של צורת ההתקשרות, בין אם באמצעות תהליכים המבוססים על מסכים, טלפוניה, כלי טקסט למיניהם, לצורך - תמיד תשפר. 

אפשר גם להכליל ולומר שמעבר על התהליכים תמיד(!) גורר מחשבה שתמיד(!) תניב ייעול.

התייעלות תפעולית, תמיד מבורכת ותניב תוצרים טובים. הסיבה היא שאף ארגון, לא נשאר במצב קבוע, לא השוק, לא המוצרים המתחרים, לא הלקוחות, לא האנשים ובוודאי שלא הטכנולוגיה. הכל משתנה בקצב גבוה למדי. על כן בחינת התהליכים, במטרה לייעלם ולהתאימם למצב הרצוי, הטמעת טכנולוגיות מודרניות ורלוונטית ומיקסום אפשרויות האוטומציה, תמיד תביא לשיפור.

ב Simplify IT, אנו עובדים עם הכלים המאפשרים התייעלות, לומדים לעומק את הצורכים ואנו מאמינים שנוכל ללוות כל ארגון במסע לשיפור מתמיד.

שיפור וארגון תהליכים
bottom of page